Ny vecka

då va min långa helg över da. :( idag var det i för sig en skit skön dag i skolan. hade bara en lektion.. spanska. jag började 10.15 och slutade 11.25. :) så efter skolan tog jag och lisen en runda på stan och åt lite brownie med glass. mm.. så gott. sen åkte jag och hämtade min moppe som har vart på service sen i onsdags. hihi har inte orkat hämtat den innan. och när jag kom hem hade jag tänkt att plugga men.. ja råkade somna istället sen vaknade jag lagom till middagen och sen drog jag iväg och dansade. så nu måste jag sitta upp mitt i natten och plugga istället. bläää..
det här hade jag på mig idag:
skinnjacka från divided
kofta från gina
tunika från gina
skinn tights från zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0