Klädorgasm

här kommer mina käära kläder:
jag börjar med kavajen
älskar de svarta nitarna högst upp. den kostade 499:-
håll i er nu kommer skinnjackan:
nitar nitar nitar.. kostade 1499:-
nu kommer jeansen:
älskar knäna. jeansen kostade 299:-
paljett klänningen:
inte en vardagsklänning direkt. vill inte ens säga vad den kostade.. men den kostade 999:-, usch o fy skäms på mig men jag var verkligen tvungen.
skärpet:
haha, ja de e bara ett skärp. passar ju jättebra till klänningen ;) det kostade 399:-
den söta klänningen:
kostade 499:-
halsbandet:
passade inte så bra med klänningen(men jag orkade inte ta av mig den) man måste ha lite "rockigare" kläder. halsbandet kostade iaf 249:-
och så kommer vi till det älskade armbandet:
åhhh, vad jag älskar nitar!! det var väldigt stort men det sket jag i.. det fanns bara 6 st armband men jag stog ju först av alla när dom öppnade dörrarna så jag sprang direkt till armbanden. det kostade 199:-

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fick hem min nitskinnjacka för flera veckor sen !!

2009-09-24 @ 20:22:01
Postat av: jela

men de e väll klart om du beställde den... ?

2009-09-24 @ 22:39:40
URL: http://jelles.blogg.se/
Postat av: alex

jag beställde min nitskinnjacka på www.jaminleather.net :) går ju i slitna jeans å nitskinnjacka

2011-02-25 @ 03:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0