Divided exclusive

joo nu ska jag berätta för er varför jag inte var i skolan i morse. idag kom divided exclusive. alltså kläder på h&m (divided) som bara kommer in 1 GÅNG i endast 5 utvalda butiker i sverige. kläderna som kom in var ju SJUUUUKT snygga och självklart var ju jag och lisen tvugna att vara utanför h&m 1 timma tidigare än vad dom öppnade. vi var där 09.00 och dom öppnade 10.00. vi ville ju vara där först så att vi fick de kläder vi verkligen ville ha. och jaa.. vi var där först. men ju närmare klockan blev 10 desto mer människor samlades utanför h&m. jag och lisen stog FÖRST av alla och hade gjort upp värsta planen på hur vi skulle springa och ta kläderna. VI LYCKADES. direkt när personalen öppnade sa dom: ta det lugnt nu så att ingen gör illa sig. men det första vi gjorde va att kuta in. hehe. och jag fick ALLT som jag ville ha. fast jag gjorde av med lite för mycket pengar. :S allt gick på ca 5000 kr. hihi. jo men jag var tvungen.. valde bort jättemånga saker men de som jag behöll kunde jag verkligen inte släppa taget om. jag fick klädorgasm av hur snygga alla kläder va. lovar att lägga upp alla kläder senare. ;)
här satt jag och lisen klockan 9.00 i morse och gjorde upp den grymma planen för hur vi skulle hinna först till alla kläder. haha. jo de är nått fel på mig.. shopaholic

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger det ?! :)

2009-09-26 @ 10:32:50
Postat av: jela

2009-09-26 @ 13:11:24
URL: http://jelles.blogg.se/
Postat av: jela

haha, vart h&m ligger. jadu h&m finns överallt vettu. men just den jag va på var den i gallerian

2009-09-26 @ 13:12:22
URL: http://jelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0