Donken, pizza & glass

var väldigt onyttig idag. först blev det donken till lunch för att jag inte va i skolan, jag jobbade. eller de va ett dansjobb. sen så åt ja pizza till middag, haha, de roliga va att ja hade inget sällskap under båda de nyttiga måltiderna utan jag satt i min ensam het och svullade i mig donken till lunch och sedan va ja ensam hemma och tryckte i mig en pizza. sedan slutade jag med ett glasspaket i famnen framför idol. :) men mat är det bästa sättet och roa sig på när man är ensam.. eller nästan, ja kan ju roa mig på andra sätt också. gillar ju och sitta och lägga skämt för mig själv och prata med mig själv när ja e ensam. haha, som sagt vet jag inte vad som gick snett vid födseln. men nu ska jag gå och lägga mig. pööözz

Kommentarer
Postat av: FISEN

fast en sak är ju iallafall säker och det är ju att något måste ha gått fel ;) hahah nejdå love you brorsan <3

2009-10-10 @ 12:24:31
Postat av: jela

hahaha, så sant!!! :P <3

2009-10-10 @ 13:10:45
URL: http://jelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0